تشک طبی فنری پاکتی رویال مدل آرتا

دسته:
  • تولید شده از فنر پاکت اسپرینگ با مفتول 2 میلیمتری
  • پارچه حلقوی 1000 گرمی پنبه دوزی شده با پلی استر
  • اسفنج ریباند 80 کیلویی به ضخامت 3 سانت ( در یک طرف)
  • اسفنج 35 کیلویی یورولوکس ویژه به ضخامت 3 سانت
  • پد رویه تشک با اسفنج 35 کیلویی
  • لایه ترموفلت 1300 گرمی
  • قاب اسفنجی(25 کیلویی پلی اورتان) به قطر 8 سانتی متر
  • تقویت کننده گوشه های تشک
  • لایه پلی استر و ابر 25 کیلویی رویه تشک
  • لایه ترموباند پلی پروپیلن 80 گرمی
  • درجه سفتی 70 درصد و طبی
10 نفر در حال مشاهده محصول هستند
قیمت محصول:​

7,000,000 تومان

ارسال رایگان تا 3 روز کاری

ارسال این محصول رایگان است و تا 3 روز پس از ثبت سفارش برای شما ارسال می شود.

پرداخت امن

درگاه بانکی مطمئن

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

توضیحات

تشک طبی پاکتی رویال

تشک طبی فنری پاکتی رویال مدل آرتا یکی از راحت ترین تشک های موجود در بازار است. این محصول بی نظیر از فنرهای پاکتی (منفصل) تولید شده است. این تشک که از سری تشک های لوکس و با کیفیت به شمار می رود از فنرهایی جدا از هم تشکیل شده که خاصیت بسیار جالبی دارند. این فنرها که درون پاکت هایی جداگانه از جنس اسپانباند قرار دارند. این ویژگی باعث می شود در هنگام خواب، با تکان خوردن یک بخش از تشک، سایر بخش ها بدون حرکت و ساکن باقی بمانند.

تشک طبی فنری پاکتی رویال بسیار راحت است و درجه سفتی آن 8 از 10 می باشد. این تشک از نوع بک ساپروت می باشد و تکیه گاه انسان را در برابر آسیب های خواب محافظت می کند. محصول فوق از بهترین متریال تولید شده و خاصیت طبی آن به نسبت سایر انواع تشک های طبی فنری بیشتر است. تکنولوژی به کار رفته در تولید محصول باعث می شود که در عین سفتی، حالت ارتجاعی بسیار خوبی داشته باشد. محافظت از ستون فقرات، لگن و گردن انسان در این تشک رویال اصل به خوبی صورت می گیرد.

تشک طبی فنری پاکتی رویال

تشک های فنر منفصل یا فنر پاکتی نوعی از تشک تخت هستند که در تولید آن ها از فنر های جدا از هم استفاده شده است. این فنرها درون پاکت هایی از جنس اسپان باند قرار دارند و اصلا به یکدیگر مرتبط نیستند. عدم اتصال فنرها به یکدیگر باعث می شود در هنگام خواب بر روی تشک دونفره فنر پاکتی، جابجایی یک شخص روی تشک، طرف دیگر تشک هیچ لرزشی را احساس نکند. در صورتی که در تشک های طبی فنری معمولی، فنر ها از نوع متصل هستند. یعنی فنرها به یکدیگر وصل هستند و با تکان خوردن یک قسمت سایر قسمت های تشک تکان می خورد. این محصول برای آن دسته از عزیزان که خواب سبکی دارند و تکان های وقت و بی وقت خوابشان را آشفته می کند اکیدا توصیه می شود.

ویژگی های تشک طبی فنری پاکتی رویال مدل آرتا

خرید تشک طبی فنری پاکتی رویال مدل آرتا را به همه مشتریان سخت پسند توصیه می کنیم. این محصول با ویژگی های منحصر بفرد خود درد در ناحیه کمر، لگن و ستون فقرات را کاهش می دهد و ضامن یک خواب راحت برای شما می باشد. فنر منفصل به کار رفته در این محصول باعث می شود تکان را در هیچ کجای آن حس نکنید. این فنرها که از جنس استیل هستند، به صورت جدا از هم و درون پاکت هایی قرار دارند. این موضوع باعث می شود تکان خوردن هر قسمت از آن ربطی به سایر نقاط و باقی فنر ها ندارد.

در دو طرف تشک طبی فنری آرتا یک لایه اسفنج 35 کیلویی یورولوکس به قطر 3 و 1 سانتی متر به کار رفته است. در کنار آن، در طرف رویی تشک یک لایه اسفنج ریباند 80 کیلویی و متراکم قرار گرفته تا مقاومت و طبی بودن تشک را افزایش دهد. همانطور که اشاره شد این تشک پددار است و رویه آن از یک پد مجزا تشکیل شده است. این پد از اسفنج اچ آر تولید شده که در عین فشردگی، برگشت پذیری بسیار خوبی دارد. ترکیب فنر پاکتی با پد اسفنجی پلی یورتان، این تشک رویال را به یک تشک طبی منحصر بفرد تبدیل کرده است. با خرید تشک طبی فنری رویال خوابی راحت و بدون تنش را برای خود و شریک عاطفی تان به ارمغان می آورید.
تکنولوژی به کار رفته در این تشک های سوپر طبی فنری به گونه ای است که در هنگام خواب، جایی از بدن که بر آمدگی آن بیشتر باشد درون تشک فرو می رود و باعث می شود بدن در حالت استاندارد قرار بگیرد. این امر از بروز فشار بیش از حد به ستون فقرات شده و سلامت اعضای بدن را تضمین می کند. در حالت کلی تشک هایی که از فنر پاکتی تولید می شوند به نسبت فنر های معمولی(متصل) از درجه طبی بالاتری برخوردارند. تشک سوپر طبی فنری رویال مدل آرتا که به سوپر طبی فنری معروف است از این ویژگی ها برخوردار می باشد.

جنس پارچه این محصول از پارچه گردبافت که ترکیبی از پنبه و پلی استر است دوخته شده. پارچه مذکور از بهترین برندهای موجود تهیه شده است. جذب رطوبت، تنفس پوست، چروک پذیری پایین و البته قابلیت شستشو و لکه زدایی آسان از ویژگی های رویه این تشک پاکت اسپرینگ می باشد.

فوايد تشک سوپر طبی فنری رویال مدل آرتا چيست؟

  • احساس یک خواب عمیق دو نفره بدون لرزش و تکان تشک
  • حفظ سلامت در ناحيه ستون فقرات هنگام خواب
  • خواب راحت و بدون تنش بوسیله تقسیم وزن بدن روي تشک
  • ویژگی های آنتی استرس بدون کمترین تکان در تشک
  • تنفس پذیری رویه تشک، سوپاپ های VI و لایه ضد آلرژی

این ها تنها بخشی از فواید تشک سوپر طبی فنری رویال مدل آرتا است که به آن اشاره کردیم. راحتی خواب روی این تشک حس کردنی است و قابل توصیف نیست. فرمولاسیون ساخت این تشک مخصوص زیلالا است و بی شک نمی توان نمونه آن را هیچ جای دیگری مشاهده کرد. زیلالا، لالایی خواب را برای شما می خواند، کافی است یک بار این تشک را امتحان کنید.

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تشک طبی فنری پاکتی رویال مدل آرتا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Suggested products

محصولات پیشنهادی