تشک طبی فنری رویال مدل ونوس

دسته:
  • تولید شده از فنر پاکت اسپرینگ با مفتول 2 میلیمتری
  • پارچه حلقوی 1000 گرمی پنبه دوزی شده با پلی استر
  • اسفنج ریباند 80 کیلویی به ضخامت 3 سانت ( در یک طرف)
  • اسفنج 35 کیلویی یورولوکس ویژه به ضخامت 3 سانت
  • پد رویه تشک با اسفنج 35 کیلویی
  • لایه ترموفلت 1300 گرمی
  • قاب اسفنجی(25 کیلویی پلی اورتان) به قطر 8 سانتی متر
  • تقویت کننده گوشه های تشک
  • لایه پلی استر و ابر 25 کیلویی رویه تشک
  • لایه ترموباند پلی پروپیلن 80 گرمی
  • درجه سفتی 70 درصد و طبی
17 نفر در حال مشاهده محصول هستند
قیمت محصول:​

2,300,000 تومان

ارسال رایگان تا 3 روز کاری

ارسال این محصول رایگان است و تا 3 روز پس از ثبت سفارش برای شما ارسال می شود.

پرداخت امن

درگاه بانکی مطمئن

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

توضیحات

مدل ونوس یکی از پرکاربردترین مدل های تشک طبی فنری رویال است که از نظر قیمت در دسته تشک های اقتصادی و ارزان قیمت قرار می گیرد. اگر به دنبال خرید تشک طبی فنری ارزان قیمت و البته با کیفیت هستید زیلالا مدل ونوس را به شما پیشنهاد می کند. تشک طبی فنری ونوس بسیار راحت است و برای وزن های میانه ( 60 – 75 کیلوگرم ) مناسب می باشد.

در تولید این تشک رویال ارزان قیمت، از متریال مناسب و با کیفیتی استفاده شده است. فنرهای میکرو به قطر 2.2 میلی متر لول استفاده شده که به نسبت فنرهای معمولی از کیفیت و طول عمر بالاتری برخوردارند. در دو طرف اسکلت این تشک از M های تقویتی و محافظت کننده اسکلت استفاده شده که باعث می شود در دراز مدت شکل دیواره تشک خمیده و نامطلوب نشود. در چهار گوشه اسکلت از پلی فوم های ضخیم( به قطر 4 سانتی متر) استفاده شده و یک لایه سراسری فوم 2 سانتی در 4 طرف تشک به کار رفته تا دیواره آن زیبایی خود را حفظ کند. پارچه به کار رفته در دوخت محصول از نوع ضد حساسیت و آنتی باکتریال پنبه نخ پفکی می باشد که با یک لایه الیاف و اسپان باند پنبه دوزی شده است. این محصول از 3 سال گارانتی زیلالا برخوردار است و هزینه ارسال آن به سراسر ایران رایگان می باشد.

درجه سفتی این تشک رویال 6 از 10 است و برای آن دسته از عزیزان که در ناحیه کمر و ستون فقرات دچار مشکل هستند مناسب نمی باشد. اگر مشکلات ارتوپدی دارید و نیاز به تشک سفت ارزان قیمت دارید می توانید از تشک طبی ارزان قیمت رویال را خریداری نمایید. با خرید تشک طبی فنری ارزان قیمت رویال خوابی راحت و بدون تنش را برای خود و خانواده تان به ارمغان می آورید.

تشک طبی فنری ارزان قیمت رویال چه ویژگی هایی دارد؟

همانطور که از نام این تشک پیداست اولین ویژگی آن حالت فنریت بالایی است که دارد. تشک های فنر میکرو عموما از آنچه در بازار موجود است با کیفیت تر هستند و مقاومت اسکلت آن ها در برابر وزن و فشار بالاتر از فنرهای معمولی است. این تشک فنری علی رقم قیمت پایینی که دارد از استحکام مناسبی برخوردار است. دیواره های اسکلت تشک با فوم پوشانده شده و چهارگوشه آن توسط پلی فوم های 4 سانتی مقاوم شده اند. روکش این محصول از جنسی ضد تعریق و حساسیت است و الیاف به کار رفته در رویه تشک باعث نرمی مضاعف آن می شود. قیمت تشک رویال اصل همیشه با آنچه در کارگاه های تولیدی زیرزمینی تولید می شود متفاوت است. توصیه می کنیم هیچ وقت فریب قیمت های درج شده در آگهی ها را نخورید. کیفیت در کنار قیمت مناسب راز موفقیت یک مجموعه است و ما در فروشگاه زیلالا در تلاشیم بهترین محصولات را با مناسب ترین قیمت به مشتریان وفادار خود ارائه دهیم.

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تشک طبی فنری رویال مدل ونوس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Suggested products

محصولات پیشنهادی