پد مموری فوم 5 سانتی Altin

  • مموری فوم تراکم بالا
  • پارچه پنبه ای – گردبافت 900 گرم
  • پارچه ضدتعریق و آنتی باکتریال
  • دارای کش های 4 طرفه برای فیکس شدن روی تشک
  • قابل استفاده روی تشک های طبی و طبی فنری

برای انتخاب سایز پد نرم کننده تشک 5 سانتی یکی از گزینه های زیر را انتخاب کنید.

20 نفر در حال مشاهده محصول هستند
قیمت محصول:​

3,500,000 تومان

ارسال رایگان تا 3 روز کاری

ارسال این محصول رایگان است و تا 3 روز پس از ثبت سفارش برای شما ارسال می شود.

پرداخت امن

درگاه بانکی مطمئن

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

توضیحات

مزایای پد مموری چیست؟

پد مموری فوم 5 سانتی یک آپشن به حساب نمی آید، یک ضرورت است. خرید پد مموری فوم را به آن دسته از عزیزان که ذائقه خواب نرم دارند پیشنهاد می کنیم. این محصول که در ایران به پد نرم کننده تشک نیز معروف شده، در حقیقت یک کالای ارتوپدیک است. این پد طبی یک محیط لذت بخش برای آرامش عضلات و البته خواب راحت است. امروزه و در سراسر دنیا از این پد به عنوان یک وسیله کمک درمانی، برای درمان بیماری های مختلف عضلانی و مفصلی استفاده می شود. آن دسته از کاربران که سلیقه خواب نرم دارند عاشق خوابیدن روی این پد مموری فوم خواهند شد.

سلامت روان و خواب با یکدیگر ارتباط مستقیم دارند. مموری فوم می تواند با کاهش تنش های عضلانی، در بهبود سلامت روان و کاهش اضطراب و استرس موثر باشد. منبع

این پد 5 سانتی برای استفاده بر روی انواع تشک ها مناسب است. محصول فوق با رویه ای از پارچه گربافت و بسیار نرم آرامش را به شما هدیه می کند. اگر قصد خرید این محصول فوق العاده را دارید، کافی است سایز پد مموری فوم را مطابق با اندازه تشک تخت خود انتخاب کنید و در چند ثانیه این تاپر تشک 5 سانتی را سفارش دهید و در عرض 48 ساعت، درب منزل تحویل بگیرید.

ویژگی های پد مموری فوم 5 سانتی

این پد طبی که از مموری فوم تراکم بالا، با دانسیته 98 کیلوگرم تولید شده است به هیچ وجه خاصیت خود را از دست نمی دهند. جهت اطمینان خاطر مصرف کننده، زیلالا محصول فوق را با گارانتی 3 ساله عرضه می کند. رویه محصول از پارچه پنبه ای درجه یک حلقوی بافت می باشد که خاصیت آنتی باکتریال و ضد آلرژی آن زبانزد است. پد مموری فوم 5 سانتی به عنوان یک رویه جدا به تشک شما متصل می شود. بنابراین هر زمان که بخواهید می توانید از ان استفاده کنید. امکان استفاده از این پد تشک بر روی زمین وجود دارد. شما می توانید به عنوان تشک مهمان از این تاپر فوق العاده استفاده کنید.

روکش این پد مشبک، ضد تعریق و از جنس پنبه و پلی استر خالص می باشد. این محصول با کش های 4 جهته روی تشک دو نفره شما چسبانده می شو و از جای خود تکان نمی خورد. در فروشگاه زیلالا می توانید با پایین ترین قیمت، پد طبی درجه یک و با کیفیت را برای تشک خواب خریداری کنید. همچنین اگر به دنبال تشک مموری فوم هستید پیشنهاد ما خرید تشک مموری فوم رویال می باشد.

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پد مموری فوم 5 سانتی Altin”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Suggested products

محصولات پیشنهادی