تشک سوپر طبی رویال مدل اورانوس

دسته:
  • هسته مرکزی ریباند 16 سانتی با دانسیته 80
  • پارچه حلقوی آنتی باکتریال، ضد تعریق و آنتی آلرژی
  • مموری فوم 4 سانتی با دانسیته 90
  • اسفنج 35 کیلویی HR به ضخامت 3 سانت در دو طرف
  • اسفنج 40 کیلویی به ضخامت 2 سانت (در دو طرف)
  • لایه ترموفلت 1400 گرمی
  • لایی ترموباند
  • اسپانباند ضد حساسیت
  • اسفنج ریباند
  • اسپان باند ضد تعریق و حساسیت
  • سوپاپ تهویه هوا
  • تشک نرم و طبی
  • مناسب برای وزن : 60 تا 130 کیلوگرم برای هر نفر
10 نفر در حال مشاهده محصول هستند
قیمت محصول:​

6,800,000 تومان

ارسال رایگان تا 3 روز کاری

ارسال این محصول رایگان است و تا 3 روز پس از ثبت سفارش برای شما ارسال می شود.

پرداخت امن

درگاه بانکی مطمئن

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

توضیحات

تشک مموری فوم رویال مدل اورانوس با قطری در حدود 30 سانتی متر و یک لایه پد مموری فوم در دسته تشک های لوکس و ارتوپدیک رویال قرار گرفته است. این محصول از دو بخش تشکیل شده است. لایه زیرین که بخش اصلی و اسکلت تشک به حساب می آید، از هسته مرکزی ریباند با دانسیته 80 بهره می برد. اسکلت این تشک سوپر طبی با چندین لایه اسفنج پلی اورتان، الیاف درجه یک و بدون حساسیت، لایه ترموباند و  تجهیز شده است. فوم حافظه دار(Memory Foam) وظیفه محافظت از ستون فقرات، گردن و لگن را بر عهده دارد.

مدل اورانوس در واقع خوش قیمت ترین تشک مموری فوم رویال است. مموری فوم یا فوم حافظه دار به صورت پد در روی این تشک قرار گرفته و باعث می شود خواص طبی آن دو چندان شود. قیمت تشک مموری فوم رویال با توجه به متریال به کار رفته در آن بسیار مناسب است. مموری فوم به کار رفته در تولید این تشک از نوع درجه یک با دانسیته 90 می باشد. مموری فوم فشرده به کار رفته در ساخت اورانوس، وظیفه محافظت از ستون فقرات بدن شما را در هنگام خواب ایفا می کند. هنگام خواب، با تغییر وضعیت بدن، این فوم شکل بدن را به خود می گیرد و مانع از بروز فشار بر نقاط مختلف بدن و در نتیجه باعث کاهش تنش های عضلانی می شود. به این ترتیب یک خواب راحت را برای شما به ارمغان می آورد.

تشک مموری فوم دار رویال از نظر کارایی، در دسته تشک های ارتوپدیک قرار دارد. این تشک از دو رویه نرم و سفت برخوردار است و می توان با توجه به ذائقه خواب از هر دو روی آن استفاده کرد. این تشک مناسب انواع وزن ها می باشد و از 60 کیلوگرم تا 130 کیلوگرم برای هر نفر قابل استفاده می باشد.

مزایای تشک مموری فوم رویال

حال که به دنبال خرید و قیمت تشک مموری فوم رویال هستید لازم است با مزایا و معایب احتمالی آن بیشتر آشنا شوید تا در هنگام سفارش کالا بتوانید با دیدی باز اقدام به خرید تشک رویال کنید. تشک های تولید شده با فوم حافظه دار عموما بدون فنر هستند و از نوع طبی به شمار می روند. هرچند این مدل فنر به کار نرفته اما، تشک های طبی نرمی هستند که به دلیل محافظت از ستون فقرات شناخته شده و محبوب هستند. در قسمت زیر برخی مزایای تشک مموری فوم دار را بیان می کنیم.

  • نرمی و راحتی تشک
  • شکل گیری و پشتیبانی از ساختار بدن در هنگام خواب
  • تقسیم وزن و کاهش فشار بر نقاط مختلف بدن
  • آنتی استرس بودن و عدم انتقال ارتعاش و لرزش در طول تشک
  • عدم انتقال لرزش و صدا در هنگام جابجایی برای تشک های دونفره
  • امکان جابجایی رویه تشک و استفاده از دو طرف(یک طرف نرم تر از طرف دیگر است)
  • مموری فوم ضد حساسیت می باشد و برای افراد دارای آلرژی مناسب است
  • قیمت تشک مموری فوم رویال در مقایسه با تشک های خارجی پایین تر است

تا اینجا با مزایای تشک مموری فوم دار رویال آشنا شده اید. لازم به ذکر است که در تشک مموری فوم دو نفره رویال لرزش و تکان یک سمت به طرف دیگر انتقال داده نمی شود و خوابی راحت برای طرفین در پی خواهد داشت.

معایب تشک مموری فوم رویال مدل اورانوس

از آنجا که دد تولید این نوع تشک طبی رویال از اسفنج ریباند و همچنین مموری فوم با دانسیته بالا استفاده شده، وزن تشک به نسبت سایر تشک ها کمی سنگین تر است. خاصیت مموری فوم به این شکل است که با دریافت گرمای بدن شکل و فرم بدن شخص را به خود می گیرد. با توجه به ذخیره گرما توسط مموری فوم، ممکن است استفاده از این تشک در مناطق گرمسیر باعث اذیت کاربران شود. اگر در مناطق گرم زندگی می کنید و به دنبال تشک طبی و در عین حال نرم می گردید، پیشنهاد می کنیم از تشک طبی فنری پاکت اسپرینگ رویال استفاده کنید.

ویژگی های تشک مموری فوم دار رویال مدل اورانوس چیست؟

مدل اورانوس یک تشک طبی نرم است که مطابق با ارگونومی بدن و آخرین استانداردهای جهانی تولید شده است. این تشک با رویه ای متشکل از پد مموری فوم  تولید شده که یک خواب راحت، بدون استرس و به دور از دردهای عضلانی را برای شما به ارمغان می آورد. همانطور که گفته شد در مرکز (اسکلت اصلی) این محصول از اسفنج ریباند با دانسیته 80 استفاده شده که علاوه بر طبی بودن، طول عمر تشک را بالا می برد. در دو طرف تشک دو لایه اسفنج های دانسیتی و ویژه با قطر 3 و 2 سانت به صورت مجزا استفاده شده است. یکی از لایه ها اسفنج اچ آر و نرم است. دیگری اسفنج سفت برای تعادل بخشیدن به میزان نرمی – سفتی تشک می باشد.

پارچه استفاده شده برای رویه این تشک از جنس گردباف(حلقوی) می باشد. جنس رویه بسیار نرم، لطیف و قابل شستشو است. این رویه به راحتی و با یک دستمال قابل تمیز کردن است. در لایه رویی تشک از مموری فوم 4 سانتی به صورت پد استفاده شده است. پد مموری فوم به کار برده شده در این تشک طبی رویال خاصیت ارتوپدیک آن را دوچندان کرده است. خواب راحت و کاهش دردهای عضلانی حاصل از تقسیم وزن بدن در این تشک برای هر گروه وزنی از 60 تا 130 کیلوگرم امکانپذیر می باشد.

کارخانه تشک رویال تشک های مموری فوم خود را با ضمانت نامه کتبی و تضمین کیفیت تا 8 سال به مشتریان عرضه می کند. از این رو می توانید با خطری آسوده اقدام به خرید تشک مموری فوم رویال دو نفره و تک نفره نمایید. کافی است سایز تشک مد نظر خود را در بالای این صفح انتخاب کنید تا قیمت تشک برای شما نمایان شود. به شما اطمینان می دهیم ظرافت دوخت، متریال داخلی و کیفیت تشک های ما را هیچ جای دیگر نخواهید یافت، زیلالا، لالایی زندگی را برای شما می خواند.

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تشک سوپر طبی رویال مدل اورانوس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Suggested products

محصولات پیشنهادی