تشک طبی رویال مدل آرام

دسته:
  • هسته مرکزی فوم متراکم با دانسیته بالا
  • پارچه تاری پودی پلی استر پنبه دوزی شده با الیاف 150 گرمی
  • اسفنج 30 کیلویی به ضخامت 2 سانت ( در دو طرف)
  • اسپان باند ضد تعریق و حساسیت
  • رویه پنبه دوزی شده با اسفنج رول 15 کیلویی
  • سوپاپ تهویه هوا VI برای گردش مناسب هوا
  • لایه ترموفلت 1200 گرمی
  • لایه ترموباند پلی پروپیلن
  • درجه سفتی 80 درصد
  • مناسب برای وزن : 65 تا 85 کیلوگرم برای هر نفر
19 نفر در حال مشاهده محصول هستند
قیمت محصول:​

2,400,000 تومان

ارسال رایگان تا 3 روز کاری

ارسال این محصول رایگان است و تا 3 روز پس از ثبت سفارش برای شما ارسال می شود.

پرداخت امن

درگاه بانکی مطمئن

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

توضیحات

تشک طبی ارزان قیمت رویال با نام آرام یکی از پرفروش ترین مدل های تشک رویال است که با درجه سفتی 7 از 10 در دسته تشک های ارتوپدیک سفت زیلالا قرار دارد. این تشک طبی برای کاهش کمردرد مفید است و برای آن دسته از عزیزان که مشکلات ستون فقرات دارند و به دنبال تشک طبی سفت یک نفره یا دونفره هستند مناسب است. این محصول برای کمردرد و دردهای ستون فقرات، لگن و گردن طراحی شده و در تولید آن از متریال مرغوب و ارتوپدیک استفاده شده است.

این مدل از تشک های طبی ارزان قیمت رویال طبق استانداردهای جهانی تولید شده و  مطابق با ارگونومی بدن تهیه و تجهیز شده اند. این محصول برای رده وزنی میانه بین 65 تا 85 کیلوگرم برای هر نفر تولید شده است. در تولید این مدل، یک لایه فوم متراکم و سفت به همراه لایه های اسفنجی دو لایه با دانسیته بالا به کار برده شده که میزان سفتی آن را متناسب با نیاز افرادی که به دنبال خرید تشک طبی برای کمردرد هستند سفارشی سازی می کند.

ویژگی های تشک طبی ارزان قیمت رویال چیست؟

حالا که تا اینجا آمده اید مسلما قصد خرید تشک طبی ارزان قیمت رویال را دارید و بهتر است بیشتر با ویژگی های این محصول کاربردی آشنا شوید. هسته مرکزی این محصول پلاستوفوم فشرده با دانسیته بالا و به قطر 14 سانتی متر می باشد. در دو طرف یک لایه اسفنج متراکم (دانسیته 30 کیلویی) به ضخامت 2 سانت قرار گرفته است که میزان سفتی تشک را کمی کاهش می دهد و نحوه فرود بدن در تشک و متناسب با آن جابجایی ستون فقرات را کنترل می کند. مدل آرام یکی از انواع تشک های اقتصادی است که در عین ارزان بودن از متریال با کیفیتی برخوردار است. رویه این تشک از جنس پارچه های پنبه پلی استر پفکی است که با یک لایه الیاف پنبه دوزی شده است. این محصول از 3 سال گارانتی زیلالا برخوردار است و هزینه ارسال آن به سراسر ایران رایگان می باشد.

تشک های طبی رویال عموما برای آن دسته از عزیزان که خواستار خرید تشک سفت هستند مناسب هستند. اگر  یکی از راحت ترین تشک های موجود در بازار است. این محصول بی نظیر از فنرهای منفصل تولید ش که به مدل آلتین معروف است گل سر سبد تشک های طبی این شرکت ترکیه ای است. این تشک که از فنرهای منفصل تولید شده است و تکنولوژی به کار رفته در تولید آن باعث شده که همزمان با فنریت و حالت ارتجاعی، از ستون فقرات و پشت انسان محافظت کند. این تشک طبی از برند محبوب رویال است، همانطور که می دانید تشک رویال اصل در بین تشک های ایرانی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.

فوايد تشک طبی سفت رویال چيست؟

  • حفظ سلامت کمر، گردن و استخوان های ستون فقرات
  • خواب راحت و بدون تنش بوسیله تقسیم وزن بدن روي تشک
  • ویژگی های آنتی استرس بدون کمترین تکان در تشک
  • تنفس پذیری رویه تشک، سوپاپ های تهویه هوا و روکش ضد آلرژی

این موارد بخشی از فواید تشک طبی رویال مدل آرام است که به آن اشاره کردیم. آن دسته از عزیزان که به دنبال خرید تشک برای کمردرد هستند و نیازمند یک محصول سفت هستند و نمی خواهند هزینه زیادی متقبل شوند از تشک رویال مدل آرام برای آن ها مناسب است. اگر می خواهید محصولی با ضمانت نامه بیش از 3 سال تهیه کنید، برای سفارشی سازی محصول و مشاهده سایر تشک های سفت برند رویال؛ می توانید محصولات این رده را در سبد محصولات تشک طبی رویال ملاحظه کنید. به شما اطمینان می دهیم ظرافت دوخت، متریال داخلی و کیفیت تشک های ما را هیچ کجای دیگر نخواهید یافت، زیلالا، لالایی زندگی را برای شما می خواند.

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تشک طبی رویال مدل آرام”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Suggested products

محصولات پیشنهادی