تشک طبی ریباند رویال مدل کاژین

دسته:
  • هسته مرکزی ریباند با دانسیته بالا
  • پارچه حلقوی بافت (گردباف) 1000 گرمی آنتی آلرژی
  • الیاف 300 گرمی پلی استر
  • اسفنج 35 کیلویی HR به ضخامت 3 سانت در دو طرف
  • اسفنج رول 25 کیلویی به ضخامت 2 سانت (در دو طرف)
  • لایه ترموفلت 1400 گرمی
  • اسپان باند ضد تعریق و حساسیت
  • لایه ترموباند پلی پروپیلن 140
  • سوپاپ تهویه هوا
  • درجه سفتی تشک طبی ریباند 80 درصد است
  • مناسب برای وزن : 75 تا 100 کیلوگرم برای هر نفر

برای استعلام قیمت و خرید تشک طبی ریباند رویال کافی است سایز تشک خود را در قسمت زیر انتخاب کنید.

13 نفر در حال مشاهده محصول هستند
قیمت محصول:​

7,500,000 تومان

ارسال رایگان تا 3 روز کاری

ارسال این محصول رایگان است و تا 3 روز پس از ثبت سفارش برای شما ارسال می شود.

پرداخت امن

درگاه بانکی مطمئن

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

توضیحات

قیمت تشک طبی ریباند رویال

قیمت تشک طبی ریباند رویال در مقایسه با کالاهای لوکس خارجی بسیار پایین و مناسب است. اما این به این معنا نیست که این تشک از کیفیت پایین تری برخوردار است. تشک طبی که از ابر ریباند با دانسیته 80 تولید شده، در تولید آن از اسفنج اچ آر (HR) بهره گرفته ایم و روکشی نرم و حوله ای از پارچه گردباف 900 گرم دارد، هیچ کاستی به نسبت تشک های خارجی ندارد.

تشک طبی ریباند رویال که به مدل کاژین معروف است، یک محصول منحصر بفرد و کاملا طبی است که در تولید آن از بهترین فوم های موجود بهره گیری شده است. اگر کمردرد دارید، به دنبال تشک برای دیسک کمر هستید و یا نیاز به یک تشک طبی با کیفیت و ماندگار دارید؛ پیشنهاد ما خرید تشک طبی ریباند رویال با 10 سال ضمانت است. کیفیت ساخت این محصول به قدری بالا است که شرکت رویال آن را 10 سال ضمانت می کند.

این مدل یکی از پرفروش ترین مدل های تشک رویال است که در مرکز آن یک هسته 17 سانتی اسفنج ریباند قرار گرفته. ریباند که گاها به اسم لاتکس نیز از آن نام می برند نوعی اسفنج پلی یورتان است که با دانسیته های بالا ( 60 تا 160 کیلوگرم/متر مکعب) تولید می شود. تشک طبی ریباند رویال با درجه سفتی 8 از 10 در دسته تشک های ارتوپدیک سفت در فروشگاه زیلالا قرار دارد. این تشک طبی برای کسانی که کمردرد و یا درد در ناحیه ستون فقرات، لگن و گردن دارند توصیه می شود.

تشک رویال مدل کاژین از سری تشک های لوکس و طبی به شمار می رود که در دو نوع پددار و بدون پد قابل سفارش است. قیمت تشک ریباند رویال در مقابل دوام و کیفیت محصول بسیار مناسب است. این تشک طبی مطابق با معیارهای ارگونومی بدن تولید شده و یک خواب راحت را برای شما به ارمغان می آورد. این محصول برای رده وزنی سنگین وزن بین 75 تا 100 کیلوگرم برای هر نفر تولید شده است.

ویژگی های تشک طبی ریباند رویال مدل کاژین چیست؟

اگر قصد خرید تشک طبی درجه یک رویال که در تولید آن از ریباند استفاده شده را دارید مسلما به دنبال ویژگی های این محصول هستید. در تولید تشک طبی ارزان قیمت معمولا از پلاستوفوم استفاده می شود اما، تشک های حرفه ای و با ضمانت بالا از یک لایه فوم ریباند متراکم با دانسیته 80 تا 100 کیلوگرم به قطر 17 سانت تولید می شوند. یک لایه اسفنج 35 کیلویی HR به قطر 3 سانت در دو طرف تشک به کار برده می شود. این اسفنج ها علی رغم دانسیته بالایی که دارند بسیار نرم هستند و فنریت بسیار خوبی دارند. اسفنج اچ آر باعث می شود تشک خیلی سفت نباشد و ارگونومی بدن در هنگام خواب حفظ شود.

رویه این تشک طبی پارچه درجه یک گردباف( حلقوی بافت) از نوع 1000 گرمی است که با 300 گرم الیاف هالو و یک لایه دیگر اسفنج رول 25 کیلویی پنبه دوزی شده است. این مواد حس لطافت را به مصرف کننده القا می کنند. علاوه بر خاصیت طبی بودن، می توان یک خواب راحت را روی روکش حوله ای این تشک تجربه کرد. قیمت تشک طبی ریباندی موجود در مقابل کالاهای خارجی بسیار مناسب است ضمن این که این محصول از نظر کیفیت هیچ کاستی به نسبت آن ها ندارد.

مزایای تشک طبی ریباند رویال چيست؟

  • حفظ سلامت کمر، گردن و استخوان های ستون فقرات
  • خوابی راحت و آسوده به دور از گرفتگی عضلات و درد های مفاصل
  • رویه تنفس پذیر و آنتی آلرژی و ضد تعریق
  • قیمت تشک طبی ریباند رویال بسیار مناسب است

این موارد بخشی از فواید تشک طبی ریباند رویال مدل کاژین است که به آن اشاره کردیم. این مدل به آن دسته از عزیزان که به دنبال خرید تشک برای کمردرد هستند و نیازمند یک محصول سفت هستند توصیه می شود. برای سفارشی سازی محصول و مشاهده سایر تشک های سفت برند رویال؛ می توانید محصولات این رده را در سبد محصولات تشک طبی رویال ملاحظه کنید. به شما اطمینان می دهیم ظرافت دوخت، متریال داخلی و کیفیت تشک های ما را هیچ کجای دیگر نخواهید یافت، زیلالا، لالایی زندگی را برای شما می خواند.

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تشک طبی ریباند رویال مدل کاژین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Suggested products

محصولات پیشنهادی